Adaptiv Sthlm AB

Nu kan det (äntligen!) offentliggöras att jag, tillsammans med Johan “Behe” Lind och Måns “Månstret” Sandström, kommer att starta ett nytt bolag vid namnet Adaptiv Sthlm AB. Webbplatsen blir adaptiv.se och bolaget drar igång i början av april.

Varför Adaptiv Sthlm? Namnet ska naturligtvis skänka associationer till adaptivitet, dvs anpassningsbarhet, en viktig aspekt av lättrörlighet. Det andra ordet tillkom mest för att öka “rockfaktorn”. Vi kommer att erbjuda tjänster som coachning, utbildning och realisering inom systemutvecklingsområdet. Som en personlig not kan jag säga att jag ser fram väldeliga emot att få två trevliga och högst kompetenta kollegor.

En sak till, den här bloggen kommer troligen att fortsätta som förut, men verksamheten i mitt eget bolag, Terrier Software, kommer att minska radikalt.

6 thoughts on “Adaptiv Sthlm AB

  1. Tack Staffan! Trevligt att höra.

    Nej, Måns, jag har inte för vana att inta rusdrycker en lördagsförmiddag. Och ni båda har så coola monsternamn, jag borde ha ett också, så det så!

  2. Tjena Jocke!

    Kul att höra, det låter som det passar dig som handen i handsken och jag skulle inte bli förvånad om det går väldigt bra för er!

    Lycka till!

Comments are closed.