Välkommen!

Ok, jag har fullt upp med att vara “högavlönad” IT-konsult, försöka sköta mitt eget bolag, renovera min lägenhet och flytta in till en ny bostad, träna och ha en glad flickvän, men varför inte? Varför inte börja blogga också!? Tanken har funnits rätt länge i mitt huvud, men nu kunde jag inte motstå längre. Jag är en idiot. Men nu är det påbörjat i alla fall.

Välkommen i alla fall till bloggen! Är man intresserad av systemutveckling, lättrörlig utvecklingsmetodik (Agile), IT-konsult som bransch i Stockholm eller att vara egen företagare i Sverige kan detta vara en blogg som kanske kan ge något. Det är i alla fall de ämnen jag kan se att jag kan skriva om just nu.

Det är så tråkigt med en tom blogg så jag tog de sammanställlningar jag gjorde vid senaste JAOO-konferensen i Danmark (oktober 2006) och la in som de tre första inläggen. De ger en viss bild av vad som är hett inom systemutveckling just nu. Hörs!